B P L

se incarca

Identitatea vizuala corporate, cunoscuta si sub numele de identitate vizuala, se refera la simboluri vizuale concrete folosite in prezentarea unui brand.

Este important ca acestea sa fie aplicate corect pentru pastrarea coerentei si recognoscibilitatii unei companii.
Succesul de exprimare al unei companii prin identitatea vizuala este conditionat de gradul in care reusim sa cream un liant ferm intre toate componentele de baza (nume, logoul companiei, materiale de promovare, designul interior, uniformele angajatilor, etc.)

Identitatea vizuala reprezinta una dintre cele mai importante elemente ce definesc imaginea unei companii atat in mediul online cat si in cel offline.
Identitatea unei companii trebuie sa fie originala, reprezentativa si vizibila deoarece aceasta este un mijloc de comunicare cu targetul caruia brandul i se adreseaza.

Prima impresie conteaza intotdeauna, la fel este si in business, identitatea vizuala fiind prima intalnire a consumatorului cu brandul.
Prima impresie poate genera o influenta pozitiva sau negativa asupra viitoarei colaborari.

Cei mai multi oameni raspund mult mai repede comunicarii vizuale in detrimentul celei auditive, si, implicit, aceasta devine un mijloc de comunicare extrem de puternic.
Atunci cand este aplicata corect, ea are rolul de a pozitiona pe piata un brand si de a-l diferentia de competitori, ofera credibilitate si reuseste sa ramana in mintea consumatorului.

Cu totii ne dorim sa fim unici. Acelasi rationament este intalnit si in construirea unui brand ce isi doreste sa fie perceput diferit fata de competitie.
Ca o paralela, atunci cand cunosti o persoana, ii retii chipul. Deseori, mai degraba iti amintesti infatisarea unei persoane decat numele acesteia.
Si, sa nu uitam ca, de multe ori, oamenii au tendinta sa isi formeze o parere despre cine esti si ce poti sa faci inainte sa auda ce ai de zis. Ca atare, imaginea unui brand este vitala pentru buna sa functionare.